Σάββατο 13 Ιουνίου 2009

Prodosia...

Vythizomai...Se mia fourtouniasmeni thalassa..Me ta kymmata tis na paleuoun na me pnixoun..Kai den xerw giati..Pragmatika..Pou ekana lathos..Se ti eftaixa..Giati ta panta moiazoun na theloun na me kanoun na ftasw stn skoteino bytho tis thalassas mou..

To mono po xerw einai oti paleuw na kratithw stin epifaneia me ta ligosta apothemata dynamis pou mou exoun apomeinei..Kapote eixa apleta..Twra omws oxi..Exoun meinei elaxista..Exoun ftharei..Exw ftharei..Exw gemisei pliges..Exw meinei misi..

I psyxi mou exei xasei kommatia tis..Apo ta tosa xtypimata..Apo tis toses pliges..Proerxomena ola kai dimiourgimena apo allous..Apo anthrwpous pou den perimena pote.. Anthrwpous pou mono kalo thelisa g autous.. Pou tha tous edina akomi kai ta dika mou bimata sto monopati tis eutyxias,gia na tin ftasoun ekeinoi..Kai as emena egw pisw..Alla ekeinoi mono kako fainetai na theloun na mou kanoun..Mono pono na theloun na mou prokalesoun..

San na eimai sti mesi..Mias terastias arenas..Gyrw mou oi anthrwpoi mou..Na me epefimoun..Na mou deixnoun oti me stirizoun,oti tha ekanan ta panta gia mena..Alla xafnika allazoun ola..San me ena fysima tou anemou.. Arxizoun na skythrwpiazoun..Na skoteiniazoun ta matia tous..Na gemizei kakia kathe kyttaro tous..San na ta xehnoun ola..Theloun na me blapsoun.. Na bgaloun tous ola ta apwthemata kakias panw mou..Kai egw sti mesi na dexomai ta pyra tous..

Na me patoun..Na me sprwxnoun enas enas pros ta katw.. Ligo akoma kai tha ftasw stn pato..Ston skoteino bytho mou..Den xerw poso tha einai auto to ligo..Den mporw na prosdiorisw ton xrono..Auto pou xerw einai pws tha meinw ekei..Gia panta..Gia ola..Gia olous..Gia mena..

Ston skoteino,ygro bytho mou..Stin tymvo mou...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου